برگزاری آزمون آمادگی تور انتخابی نخستین طرح ملی "دوچرخه سواران گردشگر"
یکشنبه 13 دی 1394 بازدید: 2528

به گزارش روابط عمومی مرکز گردشگری علمی- فرهنگی دانشجویان ایران(istta)، دکتر عباس نامجو سرپرست مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران از برگزاری آزمون آمادگی جسمانی و تست جاده تور انتخابی نخستین طرح ملی دانشجویی "دوچرخه سواران گردشگر" خبر داد و گفت: فراخوان طرح "دوچرخه سواران گردشگر" با هدف گسترش فرهنگ دوچرخه سواری و گردشگری در میان دانشجویان کشور و برقراری پیوند دانشجویان با فرهنگ مردم جای جای ایران بزرگ و سایر نقاط دنیا آغاز شد. از این رو نخستین آزمون آمادگی جسمانی و تست جاده تور انتخابی دانشجویان شرکت کننده در دو مرحله به ترتیب در مجموعه ورزشی دانشگاه علم و صنعت ایران و مسیرهای اطراف مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.
وی در این باره گفت: در این آزمونها طی ارزیابی مقدماتی و پیشرفته، تست بدنی و پزشکی تعدادی از دانشجویان با کسب امتیاز لازم به عضویت تیم گردشگران دوچرخه سوار درآمدند.
وی با اشاره به اینکه تور "دوچرخه سواران گردشگر" به دو شکل درون مرزی و برون مرزی برگزار خواهد شد افزود: دوچرخه سواران در مرحله درون مرزی مسیر دور ایران و در مرحله برون مرزی مسیر آسیای میانه از تهران تا مقصد آلماتی را رکاب خواهند زد.
دبیر نخستین طرح ملی "دوچرخه سوران گردشگر" در تشریح اهداف این طرح گفت: هدف اصلی سفر تیم "گردشگران دوچرخه سوار" اعلام صلح و دوستی مردم ایران با ملتهای جهان، معرفی کشور ایران به عنوان مهد آثار تاریخی و سرزمین جاذبه های گردشگری و نیز حفاظت از محیط زیست و حفظ منابع طبیعی و همچنین برقراری پیوند فرهنگی دانشجویان ایرانی با مردم جای جای ایران بزرگ و سایر نقاط دنیا می باشد.


 

گالری تصاویر
128
94
188
173
343
442
578
615
مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2018 istta.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir , Graphic by Yousefi
logo-samandehi